2010年2月27日土曜日

Waiting for the next good idea to come.


Spent day with practice,editing,writing recipe.Now just finished writing curry recipe for interview by common health magazine. Sometimes i forget who i am. Am I sitar player or a cook?
when i need refresh my mind,I go out for jogging. Cool night air awakes me up.
Running and thinking nothing for a while. Waiting for the next good idea to come.

今天花了時間練琴,編輯音樂,和寫食譜.我剛才完成咖哩食譜.是要給一個健康雜誌.
他們將會採訪我.
有時候我不知道自己是什麼?是西塔琴樂者還是廚師?
當我需要清淨我的心思.我就去跑步.涼爽的夜風讓我甦醒
只跑步,什麼都不想.等待著下一個好的主意出現!


 

0 件のコメント: